NAMA NAJIB RAZAK DISEBUT SECARA RASMI sebagai #MalaysianOfficial1


NAMA NAJIB RAZAK DISEBUT SECARA RASMI sebagai #MalaysianOfficial1 oleh Timb Pengarah FBI
NAMA NAJIB RAZAK DISEBUT SECARA RASMI sebagai #MalaysianOfficial1
oleh Timbalan Pengarah FBI !!!!!!

Hari ini bermulalah detik hitam bagi MO1 apabila sebanyak 53 organisasi media antarabangsa yg telah membuat liputan besar-besaran mengenai kes perbicaraan saman sivil DOJ terhadap syarikat 1MDB, Antara yang dipanggil untuk membela diri termasuklah Riza Aziz anak tiri kepada Malaysian Official 1 (Najib Razak) dan Jho Low.

(23/08/16) Media ABC yang berpusat di Sydney melaporkan bahawa Timbalan Pengarah FBI Mr. Andrew Mccabe yang menamakan #MalaysianOffial1 ialah Najib Razak turut akan dipanggil juga sebagai saksi utama dan sekali lagi DOJ akan menetapkan tarikh yang sesuai bagi menghantar surat rasmi kepada wisma putra.



Post Dari Gabungan Ketua Cawangan Malaysia (GKCM)





NAMA NAJIB RAZAK DISEBUT SECARA RASMI sebagai #MalaysianOfficial1 NAMA NAJIB RAZAK DISEBUT SECARA RASMI sebagai #MalaysianOfficial1 Reviewed by suarakami on 11:04 PG Rating: 5

43 ulasan:

  1. Kecoh Dah …. Satu Dunia Dah Tahu !!
    >>> KLIK HERE !! <<<

    BalasPadam
    Balasan
    1. Unlimited power, last long long in bed with #GambirClinic at http://www.gambirclinic.com

      Padam
  2. Kat Malaysia belum tahu siapa MO1 tu

    BalasPadam
  3. Kalau di Jepun, kerana tak mahu menanggung malu,suspect akan melakukan "harakiri".

    BalasPadam
    Balasan
    1. Xyah harakiri, klau kt jepun, menteri ada skandal terus letak jwtn.. tu baru gentle..

      Padam
    2. Bukan kat Jepun je..kat mana2 pun selain Malaysia...kalau terpalit skandal, pasti letak jawatan

      Padam
    3. Jika di Jepun, harakiri di mesia ni cukup sekedar harakanan je!

      Padam
    4. Terus bunuh diri bukan setakat letak jawatan !!

      Padam
  4. Inilah sumbangan terbaik Najib kepada negara, nak harapkan LCW emas pun tak dapat. Sumbangan Najib ini lebih tinggi dari pingat emas olimpik. Tahniah Najib Razak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. PINGAT EMAS DAPAT MALUKAN MALAYSIA SIAL NAJIB.

      Padam
    2. Tengok muka dia pun rasa nak lempang dia belasah dia !

      Padam
  5. tahniah pok jib, mngharum kn nama m,sia d mata dunia, mngondol emas dlm acara sorok sorok dlm guni

    BalasPadam
  6. mnyondol x guna helmet, sepandai² tupai mlompat, katak si katak lompat...

    BalasPadam
  7. Ramai yg nama Najib Razak... Dia xsebut pun PM Malaysia ke atau Datuk Sri Najib Tun Razak... Ni sah Najib Razak yg kerja kt 1MDB sebagai mat dispatch... Percaya la...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Toman sukanya pemakan dedak dengar komen ni

      Padam
    2. Toman sukanya pemakan dedak dengar komen ni

      Padam
    3. Kita putarrrrr laggiiiii halim...hahaha

      Padam
  8. mane sumber, habis aku geledah FBI, video conference, ABC News, takdak sebut lg nama jibby kt blog, baru nk share artikel,

    BalasPadam
  9. Orang kampong tunggu keluar berita ni kat tv3suku la.. ops!... akan kuar ke berita ni?...

    BalasPadam
  10. Orang kampong tunggu keluar berita ni kat tv3suku la.. ops!... akan kuar ke berita ni?...

    BalasPadam
  11. aku tak percaya sebelum ada 4 orang saksi....kah kah

    BalasPadam
  12. Xmintak banyak . Admin tau sape2 tolong bagitau aku berita ni bersumber dari mana ? Nampak mcm karang sendiri -_-

    BalasPadam
  13. Wahh.. Sangat menarik. Kite rakyat malaysia sngat menyokong dan berbesar hati dlm kes saman doj ni. Kalau boleh hukuman semaxima yg mungkin trhadap mereka2 ni. Kite rakyat ni dah xnak guna dah PM dan menteri2 kabenet yg berserongkol ngan MO1 ni. Kalau boleh dipercepatkan urusan ni.

    BalasPadam
  14. Betul ke? Aku dah periksa dari FBI dan ABC NEWS AUSTRALIA tidak ada langsung. Apakah kamu nak menyebar FITNAH wahai SUARA KAMI? Nak ke nanti ada orang atau badan NGO akan membuat laporan polis menangkap kamu semua kerana percaya pada cerita FITNAH.

    BalasPadam
  15. Betul ke? Aku dah periksa dari FBI dan ABC NEWS AUSTRALIA tidak ada langsung. Apakah kamu nak menyebar FITNAH wahai SUARA KAMI? Nak ke nanti ada orang atau badan NGO akan membuat laporan polis menangkap kamu semua kerana percaya pada cerita FITNAH.

    BalasPadam
  16. Ya2 najib x salah. Najib bersih umpama kain yg putih atau anak yg baru lahir. Jangan pecaya

    BalasPadam
  17. Ya2 najib x salah. Najib bersih umpama kain yg putih atau anak yg baru lahir. Jangan pecaya

    BalasPadam
  18. Syabas najib, anda berjaya menjadi PM paling popular d mata dunia..bangga lah dengan diri anda..@ pengadilan mendekati.

    BalasPadam
  19. Good ...selamat jln bos

    BalasPadam
  20. Yg komen ni LULUSAN LLB atau sekadar tukang ketuk keyboard masing-masing shj ikut selera/nafsu/kemarahan shj. Apa agama negara Jepun. Jangan jadi bodoh/ pak turut. Orang kutuk, kita pun kutuk. Orang yg mendakwa dirinya / Partinya bersih, bila dituduh di mahkamah x letak jawatan/tak harakiri pun. Nak ada P RAYA konon nak tunjuk dia benar. Korang sunyi senyap jadi tak bersuara pun. Bila sebut pasal PM shj korang macam " KERANA KENA BELACAN" tergaru-garu/ terloncat-loncat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nk mampus pn kn ada lulusan LLB ke. bodoh lu ni

      Padam
  21. Manusia yg akan dedak ka x makan dedak ka..mampuih p kat depa..dulu pon mcm tu juga.tun m..kena kutuk sampai klr ayat mahafiraun..sampai kat Pak lah..x blh juga x pandai buat kerja tido ja..sampai kat Najib perrrgh panas..senang2 bg dia ja jd pm..dah bijak pandai sana x betol sini x betol..manusia yg x pernah rasa cukop dan dia rasa apa yg dia buat tu betol..sbenarnya tidak..bodoh tahap gaban..ikot ja apa yg dikatakan..turun Najib senyap la cerita..mcm Tun m dan Tun lah.

    BalasPadam
  22. Bangga nyer jadi rakyat Malaysia... #hannat

    BalasPadam
  23. Kita ni negara berdaulat,mengapa kita harus dengar cerita negara luar dan cuba mengadili negara kita.patut Kita harus pertahankan negara,negara kat luar tu saja nak hancurkan negara kita. Ingat dan insaf.

    BalasPadam
  24. Keturun bugis dari melayu malusia ADA nama keutama Di dunia

    BalasPadam

suarakami. Dikuasakan oleh Blogger.